Admin

Sponsor til A-lags fotball?

Nordkinn Fotballklubb starter nå opp seniorfotball på Nordkyn. Til dette prosjektet er klubben nødt til å spille på lag med næringslivet for å finansiere denne satsningen.

Kunne du tenke deg å være sponsor for A-laget?

Vi tilbyr 2 års avtale med sponsorlogoer på kampdrakten, overtrekksdresser, bannere og digitale logoer på websider.

Ta kontakt dersom du ønsker å vite mer om våre sponsoravtaler eller er interessert i å støtte dette prosjektet gjennom en sponsoravtale.

De første sponsorene er allerede på plass, vi ønsker allerede nå å takke for bidraget, og ser frem til samarbeidet med dere ut 2025. Klikk her for å se hvem som har signert avtale med oss.

Følgende logoplasser er ledige på kampdrakten:

• Hovedlogo front på skjorte
  • Mellomstor logo rygg/skulder på skjorte (ikke ledig)
  • Liten logo venstre arm på skjorte
  • Liten logo høyre arm skjorte
  • 2 x Liten logo venstre lår på shorts

Følgende logoplasser er ledige på overtrekksdresser:

• 6 x Liten logo høyre side front genser
  • 2 x Liten logo høyre arm genser
  • 2 x Liten logo venstre arm genser
  • 3 x Liten logo venstre lår bukse

Logoer som skal trykkes på kampdrakt trykkes i en farge hvit, på rød bakgrunn. Logoer som trykkes på overtrekksdresser trykkes i en farge hvit, på sort bakgrunn. Vi tilbyr i tillegg logo på banner som monteres opp før alle hjemmekamper, og øvrige arrangement a-laget stiller på lokalt hvor det er naturlig at sponsorer blir profilert. Logoene på bannere trykkes i farger.