Støtt oss

Nordkinn Fotballklubb er en frivillig drevet klubb. Vi ønsker at våre aktiviteter skal koste barn og unge minst mulig, og har derfor behov for inntekter fra andre. Dette kan være:

• Medlemsskap
  • Grasrotandelen
  • Fast giver
  • Gaver

Det er vel egentlig bare fantasien som setter begrensninger på hvordan du kan støtte den aldersbestemte fotballen på Nordkyn.

Medlemsskap
Vi ønsker at alle nye medlemsskap til klubben, går gjennom registrering i Min Idrett. Dette gjelder også for de som ønsker å kun være støttemedlem. Følg denne linken, https://medlemskap.nif.no/28589.

Grasrotandelen
Grasrotandelen gir deg som spiller hos Norsk Tipping muligheten til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller går inntil 7 prosent av din spillinnsats til den grasrotmottakeren du velger – uten at det går ut over din innsats, premie eller vinnersjanse. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i NORDKINN FOTBALLKLUBB.

Bli grasrotgiver i dag! Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende «grasrotandelen 983826776» til 60000.

Fast giver
Det er fullt mulig å bli fast giver til Nordkinn Fotballklubb. Du kan da overføre direkte til vår bankkonto 4961.25.20096. Det er også mulig å betale med Vipps. Bruk da Vippsnr #22483. Husk å merk innbetalingen med «fast giver».

Gaver
Du kan gi en pengegave til Nordkinn Fotballklubb. Du kan da overføre direkte til vår bankkonto 4961.25.20096. Det er også mulig å betale med Vipps. Bruk da Vippsnr #22483. Husk å merk innbetalingen med «gave».

Ta kontakt med klubben på post@nordkinnfk.no for avtale.