Trenere

A-lags fotball på Nordkyn?

Trenger Nordkyn A-lags fotball? Seriespill?

Karl Magnus og Joakim synes det er på høy tid med seniorfotball også på Nordkyn. De er i full gang med å samle de som måtte være interessert i å spille fotball i Lebesby og Gamvik kommune. Styret i klubben synes dette er en god ide, og lar guttene jobbe videre med prosjektet.

Det er selvsagt ikke bare spillere som skal på plass. Vi må også se på økonomien rundt et A-lag, og deltakelse i en serie.

Nå ønsker både styret og trenerne å komme i kontakt med alle som ønsker å delta på et A-lag på Nordkyn. Vi inviterer derfor til møte mandag 15. januar for informasjon og avklaringer.

Dersom du som leser dette ikke føler du har noe på et A-lag i fotball å gjøre, men kunne tenke deg å bidra på med noe på andre områder, så er det selvsagt bare å ta kontakt med klubben!

Møt opp mandag 15. januar kl 18:00 på rådhuset i Kjøllefjord!