Samarbeidspartnere 2022 – 2025

Nordkinn Fotballklubb har etablert sponsoravtale med næringslivet for 3 år fremover. Avtalen gjelder for aldersbestemt fotball i klubben. Sponsorene bidrar med midler til klubben, og gir oss muligheten til å tilby barna på aldersbestemt nivå et lavterkeltilbud uten krav til høye medlemskontingenter, treningsavgifter og egenandeler når klubben deltar på turneringer. Vi får også større spillerom i forhold til å kjøpe inn nødvendig utstyr til treningene.

Nordkinn Fotballklubb takker sponsorene som har stilt opp denne gangen for klubben, uten dere hadde tilbudet til spillerne våre på aldersbestemt nivå blitt dårligere.

Dersom du ikke er blitt kontaktet av klubben enda og du ønsker å bidra, er det selvsagt mulig å bare ta kontakt med oss på e-post: post@nordkinnfk.no.